contador de visitantes

6.3.10

.friend benefits

Data: 06/03/10
Hora Local (At Sea): 02h47
Hora do Brasil: 04h47

Tive uma das conversas mais engraçadas da minha vida. Um misto de amor e ódio, de rir pra não chorar, e de bastante sinceridade, verdade, honestidade. E as verdades é que são engraçadas. No fim, tudo se resolve.

Eu peguei mania de decorar diálogos de filme. Também pudera, assisto o mesmo no mínimo 8 vezes desses que passam na TV. E algumas falas fazem sentido agora.

- He said that he loves her. Please, tell me that you don’t love me.
- I hate you.
- Oh my God, I looove you!
- Why did you say that you love me?
- I didn’t say that I love you, I said I looove you.
- Ahã.
- If I say with american accent is different when I use the UK accent.
- Ahã. My english is so perfect that I can understand when an australian say something with american or UK accent.
- HAHAHAHAHA


Adoro!